.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا

مدیر عامل استقلال طی روزهای اخیر از پرداخت رشوه به یک داور آسیایی خبر داد.

به گزارش «فردا» واعظ آشتیانی برای اینکه کمی از رنگ باخت تیمش برابر پرسپولیس کم کند و از بار انتقاداتی که از سوی هواداران این تیم بر دوشش افتاده کم کند، چند روز بعد از این شکست وعده افشاگری در مورد پرداخت رشوه به یک داور آسیایی را داد.

در این میان گفته‌های واعظ آشتیانی دارای ابهاماتی نیز هست که ممکن است دامن استقلال را گرفته و موجب حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا شود. در صورتی که مدیر عامل آبی‌های پایتخت نتواند مدارک و مستندات لازم را آماده کند احتمال محرومیت استقلال نیز افزایش خواهد یافت.

در صورتی که ادعای واعظ آشتیانی ثابت شود AFC استقلال را به عنوان یکی از باشگاه‌های آسیایی می‌شناسد و تنها تیم استقلال است که از این ماجرا متضرر خواهد شد.

دکتر پرویز سیار کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» در خصوص ادعای مدیر عامل باشگاه استقلال تهران خاطر نشان کرد: هر گاه افرادی در سطح بالای ورزش و یا یک باشگاه در برابر فساد رخ داده در ورزش فوتبال اعم از رشوه گرفتن و اعمال نفوذهای غیر قانونی برای ناحق کردن حق یک تیم آگاه باشد و سکوت بکند بر اساس قوانین فیفا خودش مجرم و شریک جرم است. پس هر کس چنین اطلاعاتی دارد، برای جلوگیری از این فساد باید آن را اعلام کند و اگر واعظ یا هر شخص دیگری این کار را بکند باید دست او را بوسید.

سیار در ادامه افزود: من قبلا این موضوع را به آشتیانی متذکر شدم. ایشان چند ماه برای جمع آوری مدارک وقت داشت و باید مدارکی محکمه پسند را در دادگاه ارائه کند. بعد از آماده کردن مدارک با آوردن نام شخص خاطی، نامه‌ای رسمی تنظیم کرده و برای AFC ارسال کند. در صورتی که این مدارک به دست AFC برسد آنها نیز تحقیقات خود را آغاز می‌کنند و اگر به مستندات بیشتری نیاز باشد آن را درخواست خواهند کرد. در آخر نیز اگر ادعای واعظ آشتیانی ثابت شود AFC برای محروم کردن داور خاطی اقدام می‌کند.

کارشناس داوری کشورمان در پاسخ به اینکه اگر ادعای مدیر عامل استقلال ثابت نشود چه مشکلاتی به وجود می‌آید، گفت: اگر ادعای واعظ ثابت نشود خود او باید در دادگاه‌های بین‌المللی حاضر شده و به دلیل تهمت زدن به یک داور بین‌المللی مجرم شناخته‌ می‌شود. ما نباید این مسئله را کوچک بدانیم چون آبروی یک کشور در خطر است. اگر ادعای واعظ آشتیانی ثابت نشود آبروی ایران از بین می‌رود.

سیار در پایان با اشاره به ترکش‌های بد این موضوع برای استقلال گفت: احتمال اینکه ترکش‌های این قضیه به بدنه باشگاه استقلال برخورد بکند و مشکلاتی را برای آنها به وجود بیارد زیاد است. از همین رو یک مدیر عامل برای اینکه باشگاهش دچار حاشیه نشود باید سنجیده‌تر حرف بزند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.